Objavljeno dne 11.12.2016,
v Blog
On site in off site optimizacija spletnih strani – kakšne so razlike med njima?
Recimo, da vsi vemo kaj je optimizacija spletne strani, pa ste vedeli tudi, da obstajata dve vrsti? On site in off site optimizacija spletnih strani sta dejansko dve fazi, ki predstavljata celoten proces optimizacije. Prva, začetna faza, ki predstavlja predvsem optimiziranje spletne strani je tako imenovana on site optimizacija. Sledi ji off site optimizacija oziroma druga faza, v kateri poteka pridobivanje relevantnih povezav na spletno mesto. Tema dvema pa sledi še zaključna faza, ki traja in traja in to je vzdrževanje pridobljenih pozicij v prvih dveh fazah.
Sicer pa je postopek optimizacije veliko bolj obširen in zajema malo več kot samo zgoraj omenjene faze. Poteka pa nekako tako:
- Spletno stran je potrebno prvo pregledati in analizirati na način kot po počne iskalnik (Google).
- Nato je potrebno določiti ključne besede, pod katerimi se bo spletna stran prikazovala.
- Po tem preidemo na on site fazo, kjer se najprej stran priredi tako, da je njena vsebina realno prikazana iskalniku, kar pomeni, da iskalnik točno ve čemu stran služi. Iz tega razloga zgolj neka vsebina besedila ali slike niso dovolj, da bi lahko iskalnik prepoznal njen namen.
- Temu postopku sledi off site optimizacija, ko pridobivamo povezave iz spletnih strani, povezanih z vašo dejavnostjo. Te strani v očeh Googla niso nove in ničvredne, temveč avtoritativne in močne. Povezave se v večini prikazujejo v obliki člankov in so načeloma objavljene na lastni strani, kot tudi na tujih straneh. Vhodne povezave morajo biti raznolike in to je tudi bistveno pri tej vrsti optimizacije.
- Na koncu pa je potrebno vse pridobljeno še vzdrževat (vzdrževanje pozicij) in vseskozi, v sicer zmanjšanem obsegu, izvajati off site optimizacijo.
Upamo, da smo vam s tem člankom stvari malce bolj približali in da boste vsaj približno vedeli za kaj se gre, ko bo kdaj tema pogovora optimizacija spletnih strani. Še vedno pa imate za kakršno koli dodatno vprašanje na voljo »strica Google-a«, ki vas zagotovo ne bo razočaral.
Portal Mobilni Imenik